۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۴۴۶۲۲
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

برگزاری کلاس‌های غیرحضوری| آغاز پذیرش حوزه خواهران از اردیبهشت ۹۹

برگزاری کلاس‌های غیرحضوری| آغاز پذیرش حوزه خواهران از اردیبهشت ۹۹
صرخه با بیان اینکه کلاس‌های غیرحضوری در فضای مجازی دنبال می‌شود، گفت: پذیرش برای سال تحصیلی جدید از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تعطیلی کلاس‌های درسی اظهار داشت: کلاس‌های درسی در فضای مجازی دنبال می‌شوند و اساتید، فایل‌های صوتی را در کانال‌های داخلی بارگذاری می‌کنند تا طلاب بهره ببرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه کلاس‌های درسی حوزه خواهران بصورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در بحث غیرحضوری، فایل‌های صوتی همه دروس طلاب سطح ۲ (پایه سوم تا پنجم) و سطح ۳ (تفسیر، تاریخ، فقه و اصول) از سوی مرکز آموزش و فناوری آماده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مرکز مدیریت با قرار دادن تمهیداتی برای مدیران مراکز دسترسی ایجاد کرد تا اگر فایل‌های صوتی اساتید مدرسه فراهم نباشد از فایل‌های صوتی دروس غیرحضوری بهره ببرند.

خانم صرخه در رابطه با پذیرش برای سال تحصیلی جدید گفت: در جلسه برگزار شده دی ماه سال جاری در مرکز بنا شد پذیرش سال ۹۹ از اردیبهشت ماه آغاز شود که امیدواریم بر طبق همان زمانبندی پیش برویم.

وی بیان داشت: مرکز مدیریت از زمان شیوع کرونا یک سری نکات بهداشتی و اداری را بصورت بخشنامه ابلاغ کرد که در اختیار مدارس قرار گرفتند، البته معاونت فرهنگی در زمینه تولید ماسک و دستکش خدماتی انجام داده است. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات